Just take your time, don´t hurry up And you´ll be fine - But I lose my mind everytime you walk on by!
I will take the chance! May I please demand Little of your precious time?
chorus: So tell me why do I get so high When I think of you and I - everytime? You need to know, I won´t let go But then again - I get so paralyzed by your hazel eyes!
Tell me who was that guy at your side That friday night? I ho pe you´re just friends - Cause I have to make you mine!
I will take the chance! May I please demand Little of your precious time?
chorus: So tell me why do I get so high When I think of you and I - everytime? You need to know, I won´t let go But then again - I get so paralyzed by your hazel eyes!
Yeah, I love you girl Oh, you changed my world I am falling for you and your hazel eyes! ohhhh yeahhh It´s your hazel eyes! ohhhhh Yeah your hazel eyes!
chorus
Übersetzung:
Haselnussbraune Augen
Nimm dir einfach Zeit, nur keine Eile Und du wirst es schon schaffen - Aber ich verliere jedesmal den Verstand wenn du an mir vorbei gehst!
Ich werd´s riskieren - Darf ich dir ein wenig deiner wertvollen Zeit stehlen?
chorus: Also sag mir warum werd ich so high Wenn ich an dich und mich denke - jedes Mal? Du mußt wissen, ich werde nicht aufgeben - Obwohl - dann bin ich wieder so paralysiert von deinen haselnussbraunen Augen!
Sag mir, wer war der Typ an deiner Seite Letzte Freitag Nacht? Ich hoffe, ihr seid nur Freunde - Weil du mir gehören mußt!
Ich werd´s riskieren - Darf ich dir ein wenig deiner wertvollen Zeit stehlen?
chorus
Yeah, ich liebe dich, Mädchen Oh, du hast meine Welt verändert Ich verliebe mich in dich und deine haselnussbraunen Augen! Ohhh yeahhh Es sind deine haselnussbraunen Augen! Ohhhh Yeah deine haselnussbraunen Augen!
Nimm da sofü Zeid wiasd brauchsd, hudl ned und es passt scho! Owa I valia den Vastaund Jedsmoi waunst voabei gehsd.
Gemmas an ! Trau di! „Kaun I a bissl von deina weatvoin Zeid stöhln?“
Iazzt sog ma: wiaso wiar i so damisch Jedsmoi waun i aun di dengg? Du muassd es wissen, I bleib draun. Und daun bin i wieda so einezogn in deine hoslnussbraune Augn….
Sog ma – wea woa denn der Kerl nebn dia den Freidog aufd Nochd? Hoffendle nua a Freind, weu i wü di haum.
Gemmas an ! Trau di! „Kaun I a bissl von deina weatvoin Zeid stöhln?“
Iazzt sog ma: wiaso wiar i so damisch Jedsmoi waun i aun di dengg Du muassd es wissen, I bleib draun. Und daun bin i wieda so einezogn in deine hoslnussbraune Augn.
YEA! Madl, i bin in di vaschossn Du host mei wöd umdrahd. Gaunz wuallad bin i vo deine hoslnussbraune Augn. OHHH Yeah, deine hoslnussbraune Auggn ...........